hit counters

maulidur rasul :)

assalamualaikum :)

hai comel , hai hensem , ape khabar agaknyer tuu ? maaf , harap masih belum terlambat nak cakap pasal maulidur rasul . blog nie dah berhabuk sebab tuan empunye blog malas nak meng-update . hee , malas nak menaip dan malas nak online .

okay , cerite yang dah agak lapok , budak-2 8A dah pindah :( *Rabiatul , Shafika , Amir , Syamsul dan Nizar . seriously , ade jugak la menitik airmate aku nie sebab dulu diorang nie selalu kongsi ilmu dengan aku kot :( Korang korang , belajar la elok-2 kat sane yer :')

cerite yang tak berapa nak lapok , aku semakin gemok sekarang :)) hee , bukan ape , suke sangat makan . tapi takpe , aku join sukan dah sekarang nie :) kire dapat laa bakar lemak tu sikit-2 , hee . satu lgy , aku normal okay , semenjak due menjak nie ramai benorr cakap aku nie sensitif . aku nie kuat terasa . aku nie senyap . aku nie sombong dan bla bla bla .. hurm , entahlaa . aku tak rase macam tuh pun , tapi takpe laa , aku akan okay suatu hari nanti :)

cerite terbaru , sekolah aku baru je adakan maulidur rasul pada Khamis lepas , 16/2/2012 . aku agak takde mood sebab kaki aku sakit . tapi ade la sikit-sikit aku cakap ngan orang . dan pada hari tu jugak laa aku ade perselisihan faham dengan seseorang .
p/s : awak , saye taknak burukkan awak kat sini . cume yang saye boleh cakap , saye terase sikit ngan awak . tu je , terime kasih .

let the pictures tell you the story ~



   
banyak lagi gambar akan di-upload kemudian , laporr . nak makan dulu , hee . assalamualaikum :)
terima kasih daun keladi . like la sekali :D

No comments:

Post a Comment

Fyqaa Vee belonging. Please respect.