hit counters

a true friend ;)

Assalamualaikum :)

hai dan selamat malam. OH mengapa fyqa update malam nie? bosan, k bosan. serious, bukan bosan. tapi terluka. terluka? boyfriend? alahh, asal terluke je boyfriend. bukan lah, it's about something yang dah lama fyqa pendam. 

YA ALLAH, peliharalah setiap perkataanku..

A TRUE FRIEND?
yeah, a true friend sebenarnya bukan orang yang kite kenal mase kite masuk sekolah ke, universiti ke. okay, sometimes memang ade ;) bukan semua orang suke khianati orang kan :)

a real bestfriend is our mum actually. so, for those yang masih ada ibu, ketahuilah, pendengar terbaik selepas Allah S.W.T ialah ibu kita sendiri. hargailah ibu kita. maybe ramai yang cakap, oh mum kuat membebel dan sebagainya. for those yang fikir macamtu, sebab mereka tidak mengenal ibu mereka dan tidak ingin mengenal ibu mereka :)

get it?

percaya atau tidak, sekerap mana ibu membebel, berleter, cuba sekali awak ceritakan sesuatu pada ibu awak. confirm! ibu dengar dengan penuh tekun dan penuh rasa kasih sayang *jangan citer mase die tengah buat keje, nanti benjol atas kepala :D*

selain ibu akan dengar dengan penuh kasih sayang, for sure ibu memang akan bagi nasihat yang sangat-sangat membina. even kadang-kadang nasihat tu tak boleh membantu selesaikan masalah, sekurang-kurangnya ibu cuba yang terbaik untuk menenangkan kita ;)

bile hubungan kite dengan ibu kite macam kawan, as fyqa sendiri, feel sangatlah terbuka untuk ceritakan segala cerita. and, kite akan sedar, our mum are the best best friend we ever had. believe me :)

okey, Sabtu nie bulan Sya'ban dah nak habis. then Ramadhan tiba. semoga Ramadhan tahun nie lebih baik amal yang dilakukan dari tahun lepas. Amin.

SELAMAT BERPUASA BUAT SEMUA UMAT ISLAM ;)

Assalamualaikum :)    
terima kasih daun keladi . like la sekali :D

No comments:

Post a Comment

Fyqaa Vee belonging. Please respect.