hit counters

post tanpa tajuk :D

assalamualaikum :)

haaa, lame tak lame tak fyqa tak update? hihi, tengok tajuk pun boleh tahu fyqa langsung tak tahu ape nak tulis. hee, memang tak tahu pun. terdetik kat hati nak update je petang nie. haha, bajet ade orang rindu post aku nie :D

okay, cuti 2 minggu tinggal beberapa hari je lagi. me? OH lupe, banyak homework cikgu *comelsss kasi, satu pun belum sentuh. OH sangat goooooooooooood (^_^) yee, saya tahu. hihi, maaflah cikgu, saya terlebih masa free, tapi kemalasan saya sangat tinggi sampai nak tengok kerja yang cikgu bagi pun malassss. hee.

taknak ahh cakap pasal homework, haha. nanti habis sume rahsie bocor. tak boleh tak boleh :D

so, life nowaday sangatlah bagus. takde lah banyak masalah. sebab name pun cuti, takde musim cari-cari pasal. hee, macam kaki gaduh lak bunyinye kan? takde lah, fyqa baikkkk :D *perasaaaaaaaaaaann! haha, kalau gaduh sikit-sikit, kecik-kecik tuh adela. takde lah sampai bunuh membunuh. haaa, gangster tak? ;)

aci tak nak stop sini je? sebab fyqa takde idea kot. hehe, nanti kalau ade news, fyqa khabarkan. *konon* jela kan. fyqa nie kan suke rahsia-rahsia :D 

OHHH waittttt! 
sejak dua menjak ada jantung hati nie kan, hati fyqa berbunga-bunga je selalu. hihi, normal lahh ade perasaan cenggitu. dia seorang yang sangat sangat sangat baik. dia tak kejam :D hee, dia selalu je kena belasah dengan kata-kata fyqa tapi watlek watpeace je kejenye. baik kan? panggilan dia, GEMUKKKKKK! haha, dia tak marah tapi terasa. sebab dia cakap dia tak gemuk. hihi, memang tak gemuk cume comel je. fyqa memang saje panggil macamtu. alah, konon manje :D

yang paling paling penting, dia mentaati perintah Allah. tu ciri-ciri yang fyqa tunggu selama ini. Alhamdulillah, fyqa dah dapat. memang betul orang cakap, "Allah turunkan hujan kerana Allah ingin memberi pelangi"
ya, dulu Allah berikan aku banyak dugaan. termasuk ujian yang sangat berat untuk aku tanggung iaitu, punyai perasaan sayang yang mendalam kepada seorang hamba Allah yang bukan membimbing aku ke jalan Allah.

                                                        Amirul Ashraff b. Azaha


Alhamdulillah, saya jumpa awak. saya harap, hubungan kita akan kekal lebih lama. setelah awak datang, hidup saya berubah. saya gembira. dan yang paling saya nak awak tahu, saya lebih mentaati Allah. alhamdulillah. mungkin ini cara Allah buat saya sedar :') *saya sayang awak*

sampai sini sudah lerr :) hihi. assalamualaikum ;)


terima kasih daun keladi . like la sekali :D

No comments:

Post a Comment

Fyqaa Vee belonging. Please respect.