hit counters

aku serahkan pada-Mu

assalamualaikum.

hai dan selamat petang. okay, life is getting worst from day to day. Ya Allah, terima kasih kerana bagi aku ujian sebegini. aku tahu Kau takkan turunkan ujian jika aku tidak tabah dan kuat untuk menghadapinya :'( 

this is not the first time I feel sooooooooo down macam nie. tapi takpe, aku kena sabar. aku kena kuat. Allah always hear my Doa, I know :') sebab tu aku masih diberi duri dalam hidup. sebab suatu hari bunga yang akan aku dapat. InsyaAllah.

Ya Allah, aku serahkan segalanya padaMu. aku labuhkan bahagia dan sedihku padaMu. aku serahkan segala balasan kepadaMu. aku terima ujian ini walau kakiku kian tidak memijak tanah, aku terima. kerana ini tandanya Kau masih sayangkan aku.

akan tiba suatu saat, aku akan terima ujian yang lebih hebat daripada ini. aku mohon diberikan kekuatan oleh-Nya. hanya Dia tahu apa yang sebenar-benarnya aku rasakan. :'(

I will be strong. With that smile :')

terima kasih daun keladi . like la sekali :D

No comments:

Post a Comment

Fyqaa Vee belonging. Please respect.